Träning osv..

Ja va ska man göra sticker på träning,
(hatar egentligen o ta sånna fjortisbilder men ni har ju aldrig sett hur jag går klädd när jag tränar.. inte för att det e intressant :S HAHAHA men mitt halsband e ba för mäktigt)

Ni anar inte så skönt det va att träna efter så lång tid. Dock är det inte en komplimang när folk i bosnien frågar om jag håller på med Body-building :S HAHAHHAHHAHAHAHAHA!
..träffade Ashraf o Abodi igår som skulle resa iväg samma dag(bara abodi då). Dem tog mig till mc för jag va sugen på en cola zero (beroendeframkallande) och idioten Abodi kör 100km/h på en fucking 50-väg. Jag skrek som en flicka okej? Och ashraf tyckte det va så kul så han bokstavligt talat slängde sej i sätet av garv åt att jag fick panik. Jävla cpbarn -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0