WONDERFUL LIFE!

Jag är schizofren.. Det insåg jag idag :P Ena sekunden hatar jag att jag flyttat och vill bara tillbaka till mina gamla vänner o min familj o min vackra stad.. sen ser jag allt som händer här o ba blir helt till mej :P HAHAH
Idag va en SUPERDAG.. Vet ni hur det KÄNNS att fucking vakna 05.30???? NE det vet ni inte. Har ALDRIG sett 05-siffran på min alarmklocka NÅGONSIN innan.. Japp jag pendlar från nkpng till lkpng så... det tar tid :S
Detta är vad som hände idag:
Hade typ mentortid och så kommer demhär in:
JAG ÖNSKAR JAG KUNDE FÖRKLARA VAD DEM SA O GJORDE!
Skrattade så fucking mkt !

Alla hade typ vars en frukt/grönsak och fula sig.. alltså ni anade inte. Dem själva ska egentligen alltid vara allvarliga men dem va tvungna att vända sig om för att garva!
Han till höger som håller en melonbit i varje hand MEGADE melonen i hans huve som står bredvid honom och han ba typ käkade melonen så allt rann på honom
Dem tog fram en sten och typ berättade värsta historian om den alltså jag kan inte förklara det var så klockrent :D
Vi fick "liukort", va på matte-föreläsning och plötsligt kommer dem igen.. HAHAH alltså pallar inte ! Och sjöng en sång om Grunken (grundkursen i matte) alla dog dog dog..
Sen hade vi mattävling o shit:
SÅ mkt "nollor" (nybörjare) fattar inte alltså hahaha
Eftersom dagen i skolan varade till 17.00 och nästa aktivitet började 18.00 kunde jag inte gå hemom :P
vi hade "sittning" alltså middag där man drack o åt och sjöng låtar och fulade sig. UNDERBARRRRRRRRRRRRRT
vilken stämning det var alltså! ångrar jag inte filmade det. Alla SKREK som fan och ställde sig på borden o hade sig. FYFAN säger jag bara

Nej detta är inte en konsert eler ngt :P utan vi sjunger vid borden "mot varann" HAHAH


FILMADE lite en REMIXAD version av "det går bra nu" som några av faddrarna sjöng.
MÅSTE SES till slutet då alla jublar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0