Hämnd är en lat form utav sorg

Vet inte ens vad min dag består av längre hahah. Massa "plugg" och softande på stan, med ema, fikande (Massa massa massa fika). Blev kallad "Mezo-tjejen" en tid i hbg AAAHHA men nu är det värre ffs :S Är i "Baljan" (kafeterian) minst 1h om dagen med Emis :P
Hade Miljö och på rasten satt ema med tess och gjorde båtar, och misslyckades jäättemkt
jag: -.- ema, du kommer aldrig lyckas...
ema: :| OKEJ... !!!! BA FÖR DET
Stack jag på lektion, kom tillbaka så har hon gjort denna..
HAHAH palla att hon "matar" den också. Ibland har vi så tråkigt att allt underhåller oss.
Vi har en bisarr tradition, att varje gång vi gör ngt riktigt cp, mmsar hon det till sin bror.
Tror han får lite ryck varje dag. Jag ba
- UUUU vi gör det till min bror med????? :D :D :D
Skickade den bilden och 3 timmar senare får jag tillbaka svaret
- Wtf?
vi ba -.- inte lika kul...
Och ja, helgen va lika underbar vi fikade softade.. sen MASSA plugg. Tenta 12 & 14e sen hbg :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahahha alltså jag dör av dig ! Som vanligt ;)<3

2011-12-07 @ 21:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0