You're my cliff

Tänkte blogga lite inan jag sätter mig med glöggen, pepparkakorna och böckerna. (ja jag har offrat denna helgen för att plugga) Igår "övertalade" haris mig att spela spel med edina honom & montis. Med övertala menar jag skicka 2 sms HAHA för jag skulle egentligen plugga. Det gick åt skogen.
Det har hänt så sjuka grejer så sista tiden, som har fått mig att inse att "haters" inte bara är ett påhittat ord, utan att det faktiskt finns MASSOR av dem. Omg kanske 20% av alla som läser min blogg är det? För har fått reda på en massa, folk som skriver i andras namn. Alla kommentarer som skrivits har inte alls varit från dem jag trodde att dem var från.
Hur lite liv har folk? Att dem tar andras bilder, leker att dem är den på bilden? Att dem länkar folks blogg och låtsas att dem är den. Skriver i andra människors namn BARA för att skapa drama mellan två människor, för att dem har brist på liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0