10 min L'Oréal

En läsare frågade vilken hårfärg jag använder i mitt hår.
Haha för att va ärlig så är det min naturliga hårfärg (på den bilden jag la upp sist)
För min toning har färgats ut.



Jag brukar alltid använda toning för att få glans i håret som senare tvättas ut. Då använder jag alltid DARK BROWN 10 min L'Oréal för det inte är lika skadligt för håret, man känner skillnad av att ha det i 10 min och 30-40min. Ja klart är 10 min "starkare" men jag skulle ändå rekomendera den. Mina toppar är inte slitna, kanske lite torra trots att jag klippte mig för typ ett halvår sen. Bästa skyddet är TI&TI som är från Bosnien :P Det är skyddande och formar håret. Det "torra" försvinner, speciellt på topparna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

taaaack :D

2011-02-26 @ 01:06:02
Postat av: arnela

no prob ;)

2011-02-26 @ 15:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0