ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN :D:D:D:D:D:D:D:D

Mitt paket har kommit, omg så glad jag är. Pengarna är så värda det !



Hela sminksättet kostade 599:-

NYX Cosmetics

Beauty To Go – The Ultimate Beauty Box

Innehåll
52 ögonskuggor
6 rouge
2 solpuder
2 puder
4 concealer
2 ögonskuggsprimer
1 mascara
1 flytande eyeliner
1 ögonpenna
2 läppennor
12 läppglans


Här har vi VICTORIAS SECRET PARFYM :D omg luktar ju stengott.. dem har dock inte kommit ut än
och så klart min favorit maskara masterpiece max


Jag hade faktiskt tipsat er om att köpa där :) Dem som har CSN kort kan få 10 % rabatt (som jag fick). Maskaran kostade 120 eller ngt och parfymen 350:- då jag faktiskt chansade :P jag visste inte ens hur den luktade :D

Kommentarer
Postat av: Katarina

OKEJ DU SKA DÖÖ! och jag ska snooo sminket ahhahaah :/

2011-02-25 @ 12:58:09
Postat av: arnela

HAHAHAHA du är störd gumman :) du får gärna sno det lite då & då

2011-02-25 @ 16:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0