...and just live your life ;)

FYFAN så skönt det är att bara softa på fredagar. ! Jag tog bilen med Martina & katarina och stack till deryas stuga för att softa, röka pipa lyssna på musik & käka nötter. Vi sitter o bara snackar massa skit och softar :D ÄLSKAR DET ! plus jag tror inte det finns bättre tjejer på denna jord än mina underbara brudar ♥

(Martina ska ALLTID överdriva - sjunger en barnförbjuden låt :) så för känsliga tittare.. kolla bara fram till typ... 1 min HAHAH)



Hahaha ett tag glömde jag typ att jag filmade (då det stod på nötterna ba så) hahahahah

OMG idag när jag va i maxi såg jag en "försvenskad" arabman med sin son. Mannen kanske var runt 25-åldern.. Sonen var så JÄVLA SÖT kanske runt 2 år.. Mannen gick i vanlig takt men lillen kunde inte hänga med så han "sprang" med sina små fötter efter alltså det var SÅ SÖTT.. så vill han ha en choklad eller vad det var pappan ba:

- Neeeej vi ska inte dit, JAALLAA kom hit :) (och så är det bara ordet "jalla" som han halvskriker och säger det på ett riktiggt arabiskt sätt) hahahhahaha jag kunde fan inte hålla mig för skratt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0