Feels so good

Känns så skönt att gå i 3an, schemat är typ en miljon gånger bättre, man har mycket mindre stress, jag hinner tänka på annat, plus att jag har en sovmorgon och slutar innan 3 varje dag :) (förrutom tisdag)

Å andra sidan villjag bara gråta tills jag dör, på riktigt. Jag ska ta studenten - then what?
All den tid som rinner förbi, man vill bara fånga den och uppleva den 1000 gånger om. Bara jag kollar igenom min blogg från sommaren gör att jag vill gråta. :(

Men såklart ska varje sommar bli bättre & bättre, jag är inte den enda som saknar gamla tider det vet jag. Men jag har bara haft så underbara tider som inte ens ord eller bilder eller videor kan förklara,

Detta året gjorde jag aldrig "2010 memories" borde nog göra det :) ba lägga upp bilder från dem bästa tiderna.



Snart är mössan min på riktigt :| oooh... vet inte om jag ska bli glad eller ledsen. Sen ska man plugga vidare & bli vuxen.. så alla ni som ska börja 1:an 2:an eller 3:an när jag ska börja högskolan.. TA VARA PÅ GYMNASIETIDEN FÖR FAN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0