FINALLY

Äntligen lov :) OMG SÅ BRA PROVET GICK, alltså jag dog.. Matte E är BÄST :D !!
(vaba tvungen att säga det) Och äntligen lov.. :D
Förrutom fysik-plugg, projekt-plugg, engelskabok-läsning,biologiarbete & svenska-bok läsning så har jag ingenting att plugga :D :D :D :D (-.- grov ironi)

Men ja.. man får väl ändå ta och vila i helgen och låtsas det är skola denna veckan...
Nu blir det afrikansk dans med Martina Ivarsson :D Ska väl bli stenkul ;)

(jag & Martina längst fram.. det står A på min tröja & D på hennes)
Och btw 3 dagar utan FB avklarade hahahahahahahaha... ska försöka hålla ut till min födelsedag :) tror ni jag klarar det? Eller behöver man facebook så jävla mycket under vardagen att jag kommer få vara tvungen att gå med igen. nja nej jag får inte lov att göra det.. för då kommer jag misslyckas på fysik B nationella -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0