HEEEEEEEEY PÅ DEEEEY

Just nu sitter jag med mina två söta änglar ( Derya och Felicia ) och jobbar med vårt projektarbete.. För er som undrar så handlar den om rattfylleri, så ni där ute som dricker och sedan tar bilen efter, SHAME ON YOU !

Tyvärr så är jag usel på att hjälpa till, mina söta änglar har gjort hela projektarbetet utan mig ! ! ! Tur att de inte har kickat mig från gruppen. . .

Förlåt för att jag inte är till någon hjälp men ärligt... Jag har ju ingen hjärna:( Eller egentligen så har jag en hjärna men den har ruttnat bort. Den är så rutten att min hjärna består av  fler maskar än hjärnceller :S helt sinnes men that´s me :D


BTW jag ville bara säga att jag tycker att Derya  är världens bästa och jag önskar jag var som henne... :(


Hallå jag har bloggat nu i typ några år men inte en enda jävel till läsare har skickat in fanbilder :O :O Kan ni inte maila in några fanbilder till mig? plzzz? Jag vill ju liksom bli lika populär som Kisse. Åhhh Kissie... Hon är min älskade idol( efter Derya såklart). När jag blir stor vill jag bli precis som kisse hihihi ♥♥♥♥♥

HEj jag heter derya och jag är jättemobbad för jag skriver i arnelas blogg, önskar jag hade en egen.. jag är mobbad och låtsas vara arnela HEHEHHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0