Hur ska detta gå?#

Ibland får jag flashbacks och ibland tänker jag "så kul det & det ska bli".
Sanningen är att man ska leva i nuet. Inte bak & inte fram heller. Man ska aldrig tänka tillbaka men det är så jävla svårt när man har allt som påminner en om en viss person man kommit bort från i livet.

Kan inte sluta kolla på halsbandet och inse vad man förlorat


Jag ångrar ingenting jag gjort, men jag önskar jag hade gjort saker annorlunda. Jag önskar att många av dem jag kommit ifrån hade stannat kvar. Önskar det över hela mitt hjärta. Och det vet nog ingen av dem, kanske borde berätta det. Men vad gör det? Dem kanske inte vill ha mig i sitt liv. Sen finns det folk jag verkligen INTE vill ha tillbaka, som jag verkligen vet är falska människor som bara utvecklats till ännu falskare.

Bakom all den saknad finns djup sorg, och jag kan inte sluta kolla på saker man fått som present osv. Vad ska man göra med dem sakerna? Borde man slänga dem? Lägga undan dem? Spara dem? Kolla på dem tills man kommit över det? vettefan


Kommentarer
Postat av: läsare

räknas ditt ex som du hade i sommras också in där eller?

2011-02-24 @ 01:53:12
Postat av: arnela

ahahah att ngn ska fråga det också. Ja bland annat. Tycker inte om att skriva om det för alla kan läsa det.

2011-02-24 @ 11:06:02
Postat av: Katta

det är precis så det är man ska aldrig ångra något, man får lära sig av det istället..



och det med att slänga eller spara.. tänker jag också på ;/

Tror inte det blir bättre av att bara låta det ligga där tills man kommit över det? för det tar bara längre tid att komma över det..



Men som en person sa till mig, har man bra minne av det så kan man spara det.. är det dåliga är det bättre att slänga.

2011-02-24 @ 12:50:55
Postat av: arnela

Men saken är ju den att man inte KAN slänga det. Även om man vill det. Både du och jag vet den känslan ;) men både jag & du ska gå framåt eller hur? <3

2011-02-24 @ 17:17:17
Postat av: Anonym

ja det ska vi! vi hjälps åt haha <3 lördagsmys med filmerna och party på fredagarna haha ;D

2011-02-25 @ 12:59:17
Postat av: arnela

UFFF jaaa ;) blir det "shelter" på lördag? rullstolsmannen

2011-02-25 @ 16:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0