If you can't find a way, make your own`?

Mitt horoskop har följt mitt liv BOKSTAVLIGT denna veckan?
När jag behövt råd läste jag horoskopet och der var typ 120 % sant.. jag ba jaha..

DeEoom.. who dat gurl?
Donika fottade mig den dagen då vi va lediga men ändå kom fucking 09.30 för att plugga :)

Idag var min carecup Empty HAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAH omg så DÅLIG


För er som vet att jag brukar säga "carecup" (som jag fått av Martina Ivarsson) när jag inte bryr mig.. HAHAH

Här har vi VÄRLDENS snyggaste brud (eftor maj)

Deki Schmeki :)


HAHAHAHAHAHAHA Karam är för mycket...
Bling bling på händerna (som han tagit av min mobil) Och kammar håret i kafeterian... dör...

Jaaa.. Nu blir det off till gymmet :) saknat det lite efter att inte tränat igår då jag istället plugggade huvudet av mig fucking fysik B... tror inte ens lärarna själv förstår det.. det är så fucking komplicerat och jag vill döda Newton, Lenz, Arkimedes och gänget.. dem tror dem är så coola.. töntar.... -.-


En annan sak... WTF ??? det snöar IGEN? jag tog nyss bort snön från bloggen? WTF WTF WTF.. hahaha

Deki: Menar dem allvar??????
Jag: Vem?? -.- Gud & company? eller vad
Deki: jaa hahahaha hehehehe HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHHA jag e en idiot hatar mig själv så ful jag är egentligen om man täänker efter.. helt synd att jag finns ens,.. borde dööööö h3hh3

(allt var inte helt sanning med sista meningen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0