If you judge people, you have no time to love them.

Omg I MISSED IT SO FUCKING MUCH.
Alltså jag har saknat denna livsstil, saknat sallad saknat träning varje dag och vara dödstrött när jag kommer hem och bara lägga mig ner och vila.

Ni tänker säkert att jag är psykiskt störd... HAHAHA men ärligt soltorkade tomater, fisk,oregano och allt i ett i en sallad det e mitt liv. Och nej jag är inte en av dem störda tjejerna som äter det för att det är nyttigt, utan jag mår psykiskt & fysiskt bra av att träna och äta nyttigt. Fattar inte vad som hände med mig på sommaren, antar att man dras med av andra :D men jag har varit sån sen 7:an ? tror jag och detta ska jag fortsätta med livet ut :D

Folk säger också att man inte ska träna varje dag, men httar man en balans kan man träna varje dag, kroppen ska utsättas för påfresningar minst en gång om dagen om det så är yoga,pilates,simning,promenad eller värsta fysträningen så sitt inte där hemma och tänk "jag tränade igår" måste vila??

HAHA jag har aldrig bloggat om detta tidigare tänkte det var tråkigt ämne men för att va helt ärlig :blush: så är jag liiite besatt av kost. Jag vet vad allt innehåller kalorier proteiner kolhydrater vitaminer fetter och vad det är bra för kroppen... heheheh så om ni behöver råd ba fråga

pussar

Kommentarer
Postat av: sabina

sve sa mjerom bara, u know what i mean - volim te !!! o på lördag ska vi snacka kost HAHA

2011-02-02 @ 21:46:25
URL: http://keepingitreal.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Tjo, läste att du kan svara på det mästa inom kost.

Håller på at gå ner lite och ska äta sundare, är inte pinnsmal men inte smällfet, ^^

Men till saken, har svårt med det där av kalorier, så en påse Malaco truley, hur mycket kalorier innehåller det egentligen?

Alltså hur mycket måste jag promenera rask takt för att bli av med de extra godiset ^^

2011-03-03 @ 23:29:52
Postat av: arnela

Hej cecilia :) Jaa det med kcal alltså, det är inte lätt att räkna på exakt. En 200 g påse malaco truly innehåller ca 560 kcal, vilket faktiskt är skitmkt. När jag är på gymmet och kör crossing exepelvis så förbränner jag 500 kcal på 30 minuter, då jag har hög intensitet och förbränner 1000kcal/h. Men klart ska man inte avstå från något som man tycker om, bara inte överdriva med något. Ta 6-7 godisbitar så behöver du inte ens tänka på att förbränna bort dem :) Ska du ha lite mer så får du dra dig till gymmet :D

2011-03-04 @ 15:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0