Jag hoppas ni vet vilka ni är




Jag har insett något dem senaste 2-3 veckorna.
Jag är inte besatt av att ha en nära vän, eller pojkvän eller någon att prata med.
Jag klarar mig själv, jag har viljan till allt och när jag vill något så blir det så.
Men det jag inte klarar mig utan är kärlek från någon annan, alltså jag är beroende av att känna mig "needed" och att veta att någon finns där "If I fall".
Men med tanke på att jag klarar det mesta själv blir jag inte så beroende till nivån att jag blir desperat eller liknande.

Pisceans sometimes appear fickle or unreliable because they change their minds so frequently and what they wanted very much one day may repel them the next.

Det är också en sak med mig. Ena dagen vill jag något, andra dagen vill jag raka motsatsen? Jag hatar mig själv för det. Och en annan grej... JAG ÄLSKAR ATT JAG ALLTID HAR RÄTT TILL SLUT!!!!!!!!!!

För när jag ska vara kishe bra vän och (jag vet inte hur) jag läser folk från första gången jag träffar dem, och berättar för min kära vänning att "han är ett kräk" så vill dem inte lyssna, men vipps 2 månader senare blir det deja vu VARJE GÅNG då dem säger "Du hade rätt arnela, han var ett kräk" ooj vad var det jag sa? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0