JLO dödlig.

Ända sedan jag va liten tyckte jag hon va DÖDLIG och nu är hon med i American idol som domare. Alltså fyfan -.- helt jävla dödlig. I alla fall i "All I have" hade hon denna sminkning:

Rätt häftigt hur det svarta går :)

Jag testade mitt smink också, och nej jag är inte den typen som använder krydd med smink i olika färger haha har mest typ bruna färger, glitteraktiga och eyeliner. På kinderna la jag sån "bronzing powder" alltså så mkt skillnad det gör. Kollar man jlo har hon matt hud och bruna läppar med läppglans sen eyeliner runt hela ögat, under ögonen också. stilrent. ÄLSKAR HENNE

Har börjat bli besatt av rosa läppar hahaha har alltid det i fickan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken hårfärg har du svart elr mörk brun kan du nt visa de packet du färga dig med det e jätte snyggt!

2011-02-25 @ 15:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0