Paranormal activity med mina tjejer



Den va nte mer än okej, men att se på den med katarina o martina gör den till + + + + + +  hahahaahahahahah fyfan alltså DEM TJEJERNA.... katarina tvingade mig hänga med henne på toa alltså jag dog av garv..

vi hade "nyttiga" snacks.. fyfan vad vi e bra

(ignorera colan, den finns inte där)

sen stack dem ut med hunden efter och jag stannade själv pallade ej gå ut, Katarna ba ÄR DU SERIÖS???? HADE INTE STANNAT KVAR SJÄLV FÖR EN MILJON hahaha jag ba -.- (visserligen ringde jag Deki)

SÅ jag sov över där hade skitkul med tjejerna och fick ett sms av katarina som sa
"HAHAH du tryckte in dig i min nacke inatt med ditt huvud"
HAHAHA det gjooorde min dag jag kollapsa


Sen skrev en korkad vän såhär till mig... den sa när dens vän fyller år och att den ska överraska vännen med ngt... såhär svarade jag

orkar inte mer... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

Kommentarer
Postat av: Katarina

HAHAHAHAHA du är för rolig med din blogg hahahahah a:D

2011-02-06 @ 22:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0