Skönt lov !

Jag känner att jag älskar detta lovet :) har en bra känsla om det, igår var jag med min älskling Deki i mc och vi satt och snacka ut. På kvällen kollade jag Hide & Seek - hahha fyfan vad mycket mer jag fattar nu än flera år sen när jag kollade på den :P

Och dagen innan kollade jag "A nightmare on elmstreet" med katarina. Alltså nejnej, vad fan är det för skräckfilmer dem gör nuförtiden? Det är fan ingen skräckfilm om jag direkt efter den vågar gå hem själv kl 1 på natten.. Det var dock underhållande och hoppas freddy inte dödar mig i sömnen -.-



Pallar inte ! -.- stendålig faktiskt. Det enda "läskiga" var att man hoppade till när ngt oväntat hände hahhhaahahah för fan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0