There's Nothing in this world worth having, that comes easy

:) Spinning 45 kl 17.00
Sen göra biologi sen kolla film :D
(ja jag planerar min daag i detalj, vådådå :P)

Just det glömt berätta, min face e back :)

Dock kan man inte se mina bilder, info eller logg :) Tackar gud för sekretessen på fb.. eller ja tackar egentligen han som skapade facebook för det men ja sak samma :)
Jag stör mig bara så mkt på att folk går in och sitter o kollar typ bilder som man inte känner genom någon jag känner. Bara läskig tanke slog mig, hahahahah har aldrig tänkt på det innan men ja då kan dem se allt om mig också vilket jag tkr e irriterande. Ja jag e lite speciell, men jag vill ha den där för att få mail o logginlägg från vänner ifall det är ngt (som jag sen tar bort) hahahahah :D

Går nu så jag nt kommer sent ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0