Träningsnarkoman?

Jag har en gång i tiden varit träningsnarkoman då jag tränade 13 ggr i veckan.. utan krydd.. och nu är jag åter igen uppe i 8 gånger i veckan -.-
Men grejen är den, att man ska kunna tycka det är kul och "längta" till träningen.
De bästa tipsen är
1. Träna inte alltid själv. Alltså man ska kunna träna själv för då tar man i mest och är fokuserad på sig själv. Men någon gång ska man gå med någon kompis, bara så man inte känner sig "ensam" på gymmet
2. MUSIK, alltså jag fattar inte hur man kan träna utan musik alltså utan flipp? Musiken peppar en, och då menar jag inte typ titanic låtar o sånt -.- men typ DUNKMUSIK som har snabbt beat som gör att du har högre tempo. Sen när man strechar är det skönt med lugna låtar.
3. Ät inte för mycket innan, man blir helt seg. Jag äter typ något litet 1-2 timmar innan



Sen för dem som vill forma muskler/gå ner i vikt får fråga, för det e olika dieter beroende vad man vill med sin kropp. Men tjejer som vill gå ner i vikt ska minska kolhydraterna och skippa ALL godis chips och LÄSK.. brukar funka.. OCH läsken är farligast. Man tror att den är helt "ofarlig" men dricker du 0.5 l coca cola får du i dig en hel måltid (räknat på kcal).. och det e lite onödigt när man kan ta en ramlösa istället.

Stan nu med mina älsklingar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0