Vändpunkt?

Jag är en sådan person som har mål, och fullföljer dem :)



Nu har jag tagit bort facebook.. Varför?
1. ALLA vet ALLT om mitt liv. Och så tänker ni .. ja men din blogg då? - Svaret är att jag inte skriver saker här som jag inte vill folk ska veta. På face kan alla se vem ajg är vän med, se alla kommentarer & logginlägg
2. Ni kanske tänker "man kan låsa facebook och bara låta vänner se det" - Svaret är att jag till och med har vänner på fb som jag inte tkr om..
3. Och så tänker ni "ta bort dem då?" - Svaret är att om jag tar bort dem kommer jag få ryktet som "UE vad leker hon tar bort mig, luftig tror hon är ngt, jag har inte gjort henne något" DÄRFÖR tar ajg inte bort folk
4. Alla fucking ONÖDIGA kommentarer ÄR SÅ TRÖTT PÅ DET !
5. (största anledningen) Man sitter fucking 3 timmar minstom dagen vid datan pga Facebook för att veta allt om allas liv. Men jag kom på en riktigt bra anledning att inte veta för mkt:

"Det du inte vet, får du inte ont av" Och det är sant. Peace i hjärnan också som vilar från all info om vem som är tsm med vem, vem som festar med vem, var alla festar och hur, vem som blev full i helgen & spydde och framför allt vem som fucking ska "MYSA IKVÄLL OCH BAKA BULLAR" fucking skiter i, men ändå sätter sig den infon i hjärnan genom att jag läser det. SHIT blir trött på det och beslutade mig för att säga HEJDÅ

Ska plugga Matte E nu :) helt lätt matematik ju ! Jag förväntade mig ngt mycket svårare :D

Kommentarer
Postat av: laale

HAHAHAHHAHAH , arnela! du är sjuk! <3

2011-02-20 @ 01:33:38
URL: http://lalales.blogg.se/
Postat av: arnela

HAHAHAH vet :)

2011-02-20 @ 14:52:18
Postat av: Güllia

bra skrivet, de e verkligen så! :P

2011-02-23 @ 01:47:27
URL: http://majmuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0