Fan vad folk ska ta åt sig alltså.

Alla har rätt att tycka vad dem vill?Men sen finns det dem som ger livet för att
argumentera emot ngt jag skrivit i bloggen. Ni behöver inte ta allt

så fucking bokstavligt? Ger livet till att böla åt något jag skrev.
Framför allt när det är ngt flipp kan folk komma med kommentarer som "VAD HAR DU EMOT SVENSKAR?" "Du får bosnier att framstå som araber" eller "Skaffa information innan du skriver ngt"

För det första NEJ jag har inte emot svenskar, sen  finns bosnier som är värre än araber vad det gäller att vara stränga.(FÖR ATT ALLA ÄR OLIKA) Hatar att döma folk efter ursprung. Vadå får bosnier att framstå som araber? Är det ngt fel på araber eller? Fattar inte.. och för det tredje.. STÅR DET NÅGONSTANS "Faktablogg" eller? Är det ngt jag missat? Så om ni ska kommentera massa skit så skippa det. Hatar avundsjukt folk. Jag hatar klyftan mellan kvinnor o män det vet alla därför skrev jag inlägget jag skrev (I fucking maj 2009, som tydligen ngn kille tog åt sig så mkt att han sket på sig) och därför skrevjag det så. För jag stör mig på killar som hela tiden säger "du e kvinna, tyst du ska stå i köket" o sånna grejer (Inga namn mateo chido och fakke) Dem säger det på skoj. Samma sak skriver inte jag mina inlägg på dödsallvar där jag försöker göra världsrevolution, så därför

SHUT THE FUCK UP ..tack..  tycker ni annorlunda, visst skriv exakt vad ni tkr men ta fan inte åt er av det jag skriver hahah folk ska alltid överdriva.

Kommentarer
Postat av: Tinka

Bra sagt älskling, skit i alla idioter som håller på och vill dom något kan dom komma till mig :) AKA TYSON

2011-01-21 @ 15:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0