HAAAAAAHAHAHAAHAHAHAHA ooooookej

Jag kollade på "zvijezda mozes biti ti" så du vet när dem sjunger slänger publiken alltid nallar & sånt.. så när en man sjöng gillade en bosnier honom så mkt att han slänge SUDZUK PÅ SCEN.. HAHAHAHAAHAHAH alltsååååååååååååååååååååååååååååå jag doooooooooooooooooooog HAHAHAAHAHAHHAAHHA VEM FAN SLÄNGER KÖTT PÅ SCENEN

För er som inte vet vad sudzuk är, här är en bild:

HAHAHA dör bara jag tänker på det, han mannen bara hade sån "wtf-min" HAHAHAHAH omg men mamma ba "Ja det är dyrare med sudzuk än dem nallarna plus han lägger pengar på ngt vettigt för han kmr käka den (meziti)" HAHAHAHAHA oherrre

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA! Sjukt.

2011-01-31 @ 19:58:47
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA! Sjukt.

2011-01-31 @ 19:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0