It really was the time of my life. Jag öns...

mms_img40517 (MMS)

It really was the time of my life. Jag önskar jag kunde förklara hur mycket jag skrattat dessa dagarna. Jag vaknade till och med genom att skratta när derya väckte mig genom att SKRIKA "ARNELA!!!! (som att det brinner) .... klockan är nio" jag ba wtf var du tvungen att skrika? HAHAHAHAH och i liften blev jag sur på henne så hon låtsades ha en låtsasvän och kallade denna "varelse" för "gumman" alltså jag kunde inte hålla mig trots att jag skulle leka sur. Och nu packar vi våra saker och derya tappar en leksakslåda och gjorde DEFINITIONEN AV -.- minen HAHAHAHAHAHA omg jag kollapsa. Idag skulle vi åka svart backe (fick inte berätta detta av deki men skitsamma) så åkte vi aldrig ner när vi såg 90 graders backen... Så vi GICK upp halva backen. Och utan flipp vi blev GENOMBLÖTA AV SVETT fattar ni att det var värre än 50 idrottspass fick mjölksyra gånger 100 -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0