It's good to let it all out

Tjejer fungerar så att dem måste skriva av sig eller prata ut när något stör dem/sårar dem. Okej inte alla, vissa är starka och utsidan utstrålar inte vad dem känner inuti. Därför är blogg bra. Visst folk kan läsa det, men sen finns det lås på det man skriver som man inte vill folk ska se. Som bara du ser :) Och dina närmaste kanske?

Och jag känner ibland för att skriva av mig men hatar att blotta mitt liv till alla. För helsingborg är litet och folk snackar så jag har det hellre för mig själv. Har mina tjejer som alltid ställer upp för mig, och det är det viktigaste för mig.! När jag är trög och tänker på det förbjudna och förflutna har jag tjejrna som säger till mig att jag är en idiot som läser gamla avslutade kapitel. Hur mkt jag vill det så är det över, inget man kan ta tillbaka och göra annorlunda. Nu får man skylla sig själv och leva vidare, kanske om några år blir det som berättelsen men då är det sent. Kanske blir det tvärt om att jag är glad att jag fortsatte framåt. ♥

Kommentarer
Postat av: Valentina

Hur slutar man att bry sig? Har du några tips? Jag är så jävla trött på falska ''vänner''.

2011-01-26 @ 19:39:51
Postat av: Elene:)

Jätte fin blogg:)<3



Besök gärna min blogg:)



Kramar

2011-01-26 @ 20:06:49
URL: http://theelene.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jäätte fin blogg ju! :D

allt bra med dig? :D

2011-01-26 @ 20:21:03
URL: http://ninass.blogg.se/
Postat av: arnela

japp man slutar bry sig genom att du blir äcklad av själva tanken att vännerna är falska och slutar höra av dig, hellre ha någon att lita på än någon som kanske till slut använder saker du berättat för dem mot dig?

2011-02-10 @ 23:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0