Jag önskar ord kunde förklara...

Tänk er en person som alltid funnits där för dig..
En person som du delar kött&blod med..
Personen som hade gett allt för dig och du för den..
Den du älskar mest på denna jord, den som du kommer älska från födseln till graven, alltså i all evighet...
Den som du bryr dig mest om och du inte ens kan se människan få skrapsår..
Det är min bror, Omer.. Som idag fyller 17 år...
I 17 år har jag älskat dig, och inshallah många många fler.
Du är den enda jag VERKLIGEN hade dött för..




Min bror & Jag

En person frågade mig på flipp för någon dag sen
"Om någon hade sagt, vilket väljer du Att du dör, eller att din bror dör? vad hade du valt"
Jag behövde inte ens tänka jag lovar jag hade sagt "jag dör"
Så stor är min kärlek till dig.
Finns alltid där för dig,  varsomhälst närsomhälst :)
/// Din syrra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0