Not many men have both good fortune and good sense.

Jag har inte varit lat, har bara inte haft saker att göra AHHA, jag har köpt träningskort på filborna arena, det var... så fucking DYRT alltså 5000 nästan? Jag dog lite när hon sa det, men det finns ju inte pris på hälsan? eller hur säger man?

Och en annan grej...

Skojar facebook? Helt ärligt, detta är fan sjukt!
Så nu kan man se var personerna är med hjälp av iphone??????????
Tänk så har man en fucking stalker på facebook som kommer dit helt ärligt?
Det är bara ... KRYDD !

Igår köpte mina föräldrar ett akvarium.

Jag: Vad fan ska ni med det till?
Mamma: Det är MYSIGT :D
Pappa: Kommer du ihåg för några år sen i bosnien.. så köpte vi ett akvarium, men fiskarna dog typ direkt?
Jag tänkte: I Bosnien? Vad förväntar ni er? hahahaha
Mamma: Ja.. det var sånt runt akvarie.. med bara vatten?
Pappa: Detta akvariet har sånt som syresätter vattnet och ljus, men deti bosnien hade ingenting AAHAHAAHAHHA
Mamma: JA hur fan ska dem överleva? Dem satte in nya fiskar i affären säkert varje dag, och på kvällarna se izvrnu naopako i isplivaju na povrsinu (betyder typ dem vänds och simmar upp på ytan)....alltså dör

HAHAHA jävla bosnien lurar folk på akvarium

Ungefär såhär ser vår ut

jag pallade inte fotta den :P

Och jag kan lova att detta är den i bosnien HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0