O HELVETE VA KUL !

Så jag och Derya får sms helt spontant från Hamid på morgonen om vi ska med på laserdome.. vi tänker hajt okej.
Vi komemr dit... 13 killar och vi 2 tjejer HAHAHAHA vi ba ???????????? :| wtf HAHAHAHA



Och det blev som förväntat, vi blev skjutna på hela tiden. Det gick inte att gömma sig för dem siktade typ bara på oss.. okej derya klara sig bra hon va helt okej kom 8a av 15.. men jag kom SIST med minuspoäng. Rojje fucking JAGADE mig över HELA fucking lokalen så direkt när jag fick skjuta igen så sköt han mig och fnissa... -.-

Gröna laget (mitt lag) VAR FÖRRÄDARE alltså ALLA stod runt om Hamid (röd spelare) och sköt gröna? Jag ba WTF vaaaaaa i helvete?


Jag sprang in i en vägg.... hamid skratta till döden...

Jag hade MINUSPOÄNG (ingen annan hade det)

Jag var stentrött kunde inte andas...

MITT I SPELET jag ba (från ingenstans) "ROJJE .....(min motstångare när han sköt mig) ...VARFÖR HAR DU SÅ VITA TÄNDER? :D"
Hör man Visar i bakrunden "HAHAHAHAHAHAH DET VAR ÅRETS!!"

Sen var det en i det röda laget aka Tröjlösa mannen.. han va som vinden, överallt och ingenstans.. han va typ immun.. träffade mig 2498239723589723 gånger och när man sköt på honom missade man? han kom etta och hade DUBBELT så mkt poäng som tvåan, riktigt DJUR.. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0