"såja"

Imad åker till Göteborg i helgen :( åker = flyttar från hbg,,, Så därför hade vi firande för att ha kul one last time medan han bor här, och han har lovat mig att han ska hit BARA för att festa med oss, eler så får vi dra dit?

I af bilderna är häär :)

Katarina & Karolina ♥

Jag & Martina HAHAH martina ? -.-

Arber rami & xhemajl

Ashraf Hamid & sunny

Jag branko Mateo (HAHAHAHAHAHAHA) & Nenad

VÄRLDENS SÖTASTE BILD ! Branko mateo & nenad
Jag och sijan som blev typ vit som snö? HHHA awww♥
Jag Mery & Maja :)

Emsela & Jag (palla att jag blev typ stennöjd HAHAHAHAHA)

Hamid & Ali?

Hameed & jag

HAHAHAHA jag e inte alls knarkad??
Hamid & jag i af :D

Suzana Saudin & Caroline


Och varför är rubriken "såja"? HAHAHAHAHA oooooooooookej det e bara för att Katarina zoric använde det HELA natten alltså det var så dödligt ville gråta av skratt.. hela kvällen gjorde hon att jag dog av garv, kan inte ens förklara hela kvällen/natten med ord, ni borde helt enkelt varit där !

Pussar ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0