STEEEEEEEENBRA NYÅR :D

Varför?
Man hade alla sina nära och käka där :D
Man kom in snabbt utan att behöva vänta 842 timmar :D
Ingen däckade och blev inga "missöden"
Vid klockslaget insåg jag att bästa året väntade mig
Året som varit kunde inte blivit bättre, med alla minnen och min kära blogg som bevis!
Jag har insett vem jag vill ha i mitt och vem jag vill spendera år 2011 med !


Först o främst var det middag som gällde för oss tjejer, följt av massa "lekar" hahaha tills challes kompisar kom över, sen blev det off to Tivoli.
Sen tänker många "NYÅR HANDLAR OM ATT SITTA HEMMA OCH VA MED VÄNNER" då svarar jag NEJ utan VEM man firar det med är det viktiga. inte var & hur :)

såhär såg man ut :)

sen så har jag lärt mig dem fina lockarna med plattången :D

Och jag, så ful som jag är.. sån överkänslig liten lipsill blev typ tårögd vid 12slaget för allt flashas.. alltså livet går förbi utan att man hinner blinka :( BLIR SÅ LEDSEN hahahah


hahah hittade bara lite bilder från innan, tror inte vi tog bilder där inne? HAHAH :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0