TRON

Okej nu är det så att jag brukar va spontan, men när jag slår ihop mej med en annan spontan människa blir det Dubble effect HAHAHAH och från INGENSTANS drar man och kollar en 3Dfilm HAHAHA :D SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTT FILM !

Fast jag tror inte filmen hade varit något om det inte hade varit 3D med massa effekter, Mateo var helt fascinerad var tvungen att ta av glasögonen hela tiden :D HAHAHAHA mongo
Du vet jag satte på mig dem jag ba HUR SER JAG UT:D
Han ba "GÖR ALDRIG OM DET DÄR IGEN" med skräckslagen min... alltså då grät jag lite

Och ni vet när man bloggar så försöker man lägga roliga saker på minnet men fan när man är med mateo händer det roliga grejer hela jävla tiden så man komme rinte ihåg allt för allt blandas ihop HAHAH

Men en sak som va så jävla rolig han åt kebabtallrik så från INGENSTANS kommer jag där och hugger hans gurkbit som en fucking animal AHAHAHAHAHAH AV REN REFLEX han satt denna :| i 10 sek sen han ba FÖRLÅT och tog upp händerna HAHAHAH alltså det var legendariskt jag skratta tills jag grät på riktigt för han krydda i 10 med sen efte hur jag
"slängde mig över bordet"
"flög över bordet och djurade på gurkan"
"urartade till en vilde"
osv... HAHAHA helt jävla sjuk i huvet


Och när vi åker våra turer med bilen och han säger ngt kul, jag skrattar så mkt att bilen spårar ur jag vet inte hur jag kör eller ngt, tror jag håller på o dör HAHAHAHAHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0