back on track :D

Så nu har jag kommit tillbaka från Bosnien, hade helt okej-kul faktiskt haha. Hade det inte vatt för min bror så hade jag dött av hur tråkigt det hade varit. Min bror e typ världens roligaste människa -.- skojar inte.. MEn ska lägga in lite bilder jag tagit? Det har dock inte slagit mig att ta fram kameran varje gång jag gör ngt kul, men lite så ibland :P

Från balkongen i Sarajevo:

Fett visst ;)

På Bas Carsija :D
I "Vatra"

Från fönstret.. Fet bild visst ;)
I Divic från vår balkong :D badade där alla dagar 10 timmar i streck mohahaha
I divic jag och misse :D (som är en gatukatt med rabies typ HAHAHA)
Finns bara i bosnien GODASTE MILKA!:
MC öppnade i Bosnien, ALLA var helt till sig (ja jag vet vi i bosnien e inte ett EU land så låt oss va :P)
Vi i Morica Han :D en restaurang från 1700-talet :P
Haare Krishna grupp mitt i bas carsija :)
Vi i sånt nytt center (Mirelas mamma Emina & jag)
Om jag inte grät av varje skylt i bosnien alltså...
På denna står det "placen parking, busim gume" Vilket betyder att han har betalat den parkeringen och om ngn annan parkerar där kmr han att göra punka på bilen om den parkerar där HAHAHAHA
Haris Dzinovic Konsert
Min bror & jag drack sånna i sarajevo WANNABE redbull HAHAH "boss of the boss" SKIT I DET
Babo

Snacka om "fjällat ansikte" arnela...
Fina bilder från flyget :D


Man vill typ ba käka det, liknar sockervadd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0