I'm addicted to this life, it's gon' be hard to quit..

Yesyes det börjar närma sigg och jag börjar få ångest.
Varför? Jo för Helsingborg är MIN stad.
Där jag växt upp,
haft mina finaste stunder i livet,
där jag träffat och delat livet med dem finaste vännerna med,
staden där jag lämnar min familj och min älskade bror,
staden som erbjudit mig livet och allt jag önskat mig,
staden jag vet allt om, varenda meter och allt som finns här,
staden jag inte vill lämna men måste,
staden som bara blir en stad fylld med minnen...

Ey jag borde inte skriva sånt får rysningar och blir deprimerad o gråter.
Ser ljust på framtiden och ett liv nära huvudstaden, ett liv i en helt ny stad.

HBG & människorna i den kommer jag aldrigg glömma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0