Jagg blir SAJK

Jag ska börja plugga 16 AUGUSTI OKEJ? Hade förväntat mig typ 1a september eller ngt men nejnej dem ska maxa och gge mej en infarkt direkt när jag kmr från bosnien o öppnar mina brev -.- har inte ens gjort mig beredd mentalt kommer dem där.. man ba JAJA? Sen hittade jag också lite bilder från BOSNIA MC för att visa att VÅRT mc är finare än sveriges mc HAHAH (driver) men nej det e faktiskt finare :D haha


Och slutligen det vi inte har här: MC Café
.. som e typiskt bosnier för dem älskar kakor -.-

Men en annan sak är att bosnierna gjorde värsta grejen av detta.. JAg typ garva när folk gick rundor första dagen med Mc-påsar för att kishe skryta men när jag tänkte efter... det e fan synd :S För mig är det liksom what ever men för dem är det en stor grej. Är ändå glad att vårt folk också unnas det vi här nere har och tar för givet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0