Uppdaterad musik :)

Har lagt till lite ny musik i playern och tagit bort som inte går att spela upp :) Igår va jag hos martina som också ska flytta fast till annat ställe i hbg hahaha Hon fucking flyttade i BANANLÅDOR alltså BOKSTAVLIGT talat hahahahahah om jag inte höll på att kollapsa :P

Men Iaf tänkte berätta om en sak som hände på båten på väg till Sverige. Jag såg en kille på båten som kanske var 19-20 år gammal, men han liknade min lillebror PÅ PRICKEN. Alltså jag skojar inte det var så fucking läskigt. Han rörde sig på samma sätt som min bror och åt likadant som honom också. Jag satt med mamma och vi båda typ STIRRA SÖNDER honom HAHAHA alltså ni fattar inte när ngn ser ut som en fucking tvilling man blir typ helt chockad. Och såklart märkte han att vi stirra och typ halvkuta därifrån HAHA men jag lovar jag ska till helsingör igen BARA för att inspektera honom igen och fråga honom om han e släkt med mig HHAHAHAHAHAH nej men ni anar inte, helt synd. Mamma ba SLUTA STIRRA DET E OARTIGT :P hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0