Vissa dagar är helt enkelt obeskrivliga :)

Jag har varit på festivalen alla tre dagar. Och visst är den överskattad, men det finns inget som säger att det måste vara tråkigt :) Är man med rätt folk blir det alltid roligt ;)

Var i torsdes med Martina en runda och hon skulle "tävla" i att skriva snabba sms. Men nejnej det tog henne en timme att skriva första meningen så hon målade en hemmagjord väska med spray AHAHAAHA alltså NI BORDE SETT DETTA hon och 5 andra barn under 13 år stod o målade

Martina (tog sprayen): NI barn får VÄNTA på er TUR...
(en stund senare när hon inser att hennes väska är grotesk)

Martina: VILL NI HA MIN VÄSKA?
Barn: Nej
Martina: VADÅ NEJ? Vet ni att jag är känd? Ni kan sälja den på blocket för 5 miljoner... JAJA ER FÖRLUST HEJDÅ

Jag dog alltså, palla ha "konflikter" med barn? Nejnej
Sen stod vi vid konserten och en man sjöng och publiken va 50+
sen såg vi detta också
Typ dem gick in i bubblan o sen fyllde den med luft hahaha palla..

På kvällen va jag med Ruken neval deki o Cenet. Nejnej altså ni skulle sett Neval hon skulle köpa biljetter så tog hon fram tugggummi och ba:
- Vill du ha ??
Han: Neeej :S
Hon: VADÅ? Det e HASHIIISH i den :D
Han: nEej tack har egna.. :S:S:S::S
Vi dooog hahahah

Sen dagen efter var det utgång med Sabina Natalie Ema Diana Emsela osv.. Det var lyckat faktiskt. Dock gjorde klackarna sitt för tjejerna (jag själv har lärt mig en läxa och har alltid converse HAHA) Klockan 4 på natten är det den vanliga traditionen - MC ahaha och dagen efter vaknade man 4 :D

Sedan blev det EN TILL SPONTAN utgång med Deki.. FYFAN SÅÅÅ KUUUUUULLLLLLL!!!!!!!!!!!! Alltså det var så varmt och fuktigt därinne att GOLVET började lyfta sig på flera ställen alltså sånna luftbubblor vi ba WTF hahahahahahaha ! Vårt hår ska vi INTE snacka om det va katastrof ! :D
Mitt hår efter en LYCKAD utgång !



Hahah det ser okej ut här när man kom hem och det torkade och lockade sig fint, men därinne NEJNEJ hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0