Älskar mina läsares åsikter!

Jag älskar att läsa kommentarer och råd ni kommer med när jag har det svårt. Men sen finns det också haters som man kallar dem, som går in på bloggar för att förstöra för en - bokstavligt. Funderar på att sätta lösenord på bloggen. Ska egentlien inte vara nödvändigt men vadfan e lite trött på att få oönskade läsare som kommer till mig för att skaka av sin avundsjuka. Om ni nu är så avundsjuka läs inte min jävla blogg, känner ni inte mig så säg inte till mig hur jag är :)

Sen har jag inte haft tid eller bilder att blogga med. Har gjort saker som inte är lämpligt att blogga om för jag inte vill hela världen ska veta mitt liv. Men ja.. annars va jag hos Martina igår (som är i Cypern men gav mig nyckeln - ja jag vet jag har världens bästa vänner som litar på mej) med Katarina och elin, vi ba satt o softa :) finns inget bättre

Kommentarer
Postat av: didi.

SÅÅÅJA!!!!

vet du vad vi gör då? vi vägleder de till krysset i det högra hörnet, på de flesta datorskärmar är detta kryss vitt på en rödbakgrund :) bara dra pilen mot x:et och sedan vänsterklickar man! hänvisa till den du!



SÅÅJA :D

2011-07-14 @ 04:56:54
URL: http://dianatc.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0