BLANDADE KÄNSLOR !!!!!!!


Såja.. ni som följer min blogg får väl se smakprov på min klänning. Oh med mina fina klackar (sen converse såklart) mössan o allt runt halsen fattas. Visselpipan är nog mitt nr ett imorron !

Pappa kom in o skällde på mej att jag inte sover o klockan e mycket. Men blame me? Hur fan ska man sova när man tar studenten imorron? Herregud är SPYFÄRDIGG av alla blandade känslor :S Jag måste sluta va så känslig! -.-

SORG:
- Aldrig mer ska ja sitta och flippa ur i kafeterian pga en kopp kaffe,
- Aldrig mer ska jag bli utstirrad av anders för jag kmr en halv minut sent
- Aldrig mer ska jag sitta och klaga på att jag inte orkar ta mig till en annan skola för att ha lektion för att sedan skita i det !
- Aldrig mer ska jag sitta utanför skolan i det fina vädret o flippa med gänget
- Aldrig mer ska jag utnyttja våra hålor till att dra till ica nära o ba köpa ngt random för VI KAN
- Aldrig mer ska jag dra på danslektion o bli stentrött och flippa med tjejerna
- Aldrig ska jag säga att jag hatar engelskalektionerna mer än FUCKING ALLT
- SAKNAR MIN SKOLDATA! :(

GLÄDJE:

- Har kvar mina fina tjejer! och ska uppleva så mkt mer med dem
- Livet går framåt, bättre tider med fler minnen
- Ny stad, ny skola, nytt folk, HELT NYTT LIV
- ALDRIG MER ÖPPNA FYSIKBOKEN OMFG
- Slippa råplugget
- Sommarlov nr 1 framför mig; som jag känner på mej kommer bli BÄSTA
- Imorron ska det FESTAS!

NERVÖSITET:
- Hur bli mitt nya liv?
- Vad händer? Var hamnar jag?
- Vart tar livet mig?

MINNEN:
- Bara minnen kan förklara hur mycket jag kmr sakna mitt liv i hbg
- Minnen från min gymnasietid, min tid som 17,18 och 19 åring..
- Bilderna väcker alla minnen och gör mig FAN ledsen !
- Hoppas o behålla dem här vackra minnena hela mitt liv !

I'M GONNA BE POOOOSIIITIIIIVEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0