Imma spread my wings and fly this don't mean that its goodbye. But I gotta find, gotta find my own way now...

SÅ mycket jag gråter till denna låten.. Så mycket :(


Mamma sa till mig igår:
- Hur ska jag klara mig utan dig? Det kommer va så svårt utan dig, inget kommer va sig likt.
Kändes som ett skott mot hjärtat...

Fick mina betyg skickade till studera.nu.. och ja jag hade räknat fel på snittet, det blev 21 exakt.. och det ger migg möjligheten att plugga i Linköping.. inte Göteborg.. Jag råkade välja Linköping före GBG. VET INTE VAD JAG SKA GÖRA??? VILL PLUGGA I GBG ! Ska jag jobba i 6 månader och söka sen igen? Eller nöja mig med Linköping?



Kommentarer
Postat av: Anonym

ALLT händer utav en anledning sötnos, satsa på Lidköping! =)

2011-06-15 @ 18:13:03
Postat av: arnela

aw, ja det e sant.. vet inte om jag vågar :blush:

2011-06-16 @ 00:53:44
Postat av: brooshan

stanna hemma :D

2011-06-16 @ 03:42:49
Postat av: arnela

Jag vill ! men måste testa på ngt nytt nu, e vuxen :(

2011-06-16 @ 22:25:06
Postat av: I

ett litet råd från någon som har been there done that är att du definitivt inte ska nöjja dig med less. Är göteborg dit du egentligen VILL vänta, att jobba i 6 månader och sedan ta tag i plugget (igen) är nog det bästa som har hänt mig :). Detsamma kan gälla dig, du är ung du har massvis med tid. Njut. Och utbildningen försvinner inte, lär känna dig först malo. Sök göteborg sen vjeruj mi du kmr må bättre sj utav det. ochj sen att plugga någonting som man sj egentligen inte vill är som och vara tsms med någon som man inte har känslor för, förstår du? Är GBG staden du vill till satsa på det, kämpa efter DET du vill .. never settle down for less :). Jag sj jobbade i 6 månader och tog hand om mig njöt till fullo, därefter sökte jag det jag ville och VART jag ville och här är jag med en examen i handen och en stolt jag. Ps, jos sam UNG hahaha!!! Lycka till, lyssna på dig själv :)))

2011-06-23 @ 19:33:50
Postat av: Arnela

ÄLSKAR när mina läsare kommer med råd! Ja jag kan tänka mig att du fortfarande är ung. Men det enda som drar mig till Linköping är Civilingenjör inom energi, miljö management som inte finns i Göteborg. Göteborg har civilingenjörutbildningar inom allt annat förrutom just det. Och det stör mig. Jag vill bo i en stor stad och inte bo i en liten stad, är trött på små städer där alla vet allt om alla och man blir trött i huvudet. Vet inte hur det blir, vi får väl se i Juli :)

2011-06-24 @ 17:06:54
Postat av: i

Om jag ska vara ärlig så förstår jag dig, det med småstäder i tako dalje. Och du bor i HBG va? Mjo i den staden så kan nog allt och alla någonting om varandra i ako neznas osobu du vet VEM HAN/HON ÄR! Därför kan en storstad vara början på allting nytt, en ny början är så skööööööööööööööönt. Ali sto se tice det med utbildningen ako nema to u gbg nemoj, så som jag skrev innan där uppe att plugga någonting som inte intresserar en är som och vara tsms med någon man inte gillar/älskar hahaa... Men du vet bäst själv, lyssna inte på någon gå på ditt egna tänkande för i slutändan är det bara dig själv du har & count on. Sve ce doci na svoje mjesto nebrini samo polako du har precis börjat leva, om man nu kan säga så :p.

2011-06-24 @ 17:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0