Jag har fått smaka på min egna medicin.

Det är HELT sjukt. Saajk, hur snabbt man kan få känslor för en person. Sist det hände mig var 4 år sedan, så jag har glömt det. Nu inser jag, man är inte psykopat för man faller för någon efter 1-2 dagar, utan bara man hör det "klick-ljudet" vet man - denna kille kan jag falla för. Det är det livsfarliga, jag har blivit utsatt för det nu. Alltid jag som varit på den andra sidan av dethär klickljudet, jag som slutar med att vara den som kommer undan HEL. Men nu, nu är det jag som utsätts för det livsfarliga, måste klippa banden medan jag fortfarande är frisk i psyket.

Jag har som sagt blivit utsatt många gånget för att mina närmsta vänner lämnar mig för sin partner - därför jag har dem äkta kvar som inte gör det. Och jag inser inte hur BLIND man egentligen blir av att hitta någon som du faller för. Du blir rent av blind, tänker inte på samma saker som alla andra runt om. Jag har varit med om dethär för många gånger för att själv göra det - men var redan på väg.. tills jag stannade upp och insåg "Aahhaa, det är såhär det går till när man sakta men säkert säras från sina närmsta - för någon man har HELT andra sorters känslor för"


It's simple believe in those who SHOWS it! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0