lång, rolig dag :D

Orkar inte förklara allt detaljerat men bilder brukar säga sitt :D

Emil satt där och grillade och när han ville ha ngt skrek han "GLAS" så ger ngn honom ett glas, sen ba "LÄÄSK" så häller ngn läsk till honom sen "KETCHUP" och någon ger honom den jag ba -.- palla leka kung ba för du grillar hahaha han ba SKA DU HA MAT ELLER INTE jag ba fan -.-
Sen hade martina glömt "tiktak" som vi kallar det alltså den metallgrejen till pipan så vi tog en plastsked och eftersom den smälter satte vi folie runt om och la kolen med hjälp av det HAHAHAHA orkar ej
Martinas hund Demon va riktigt djurig, han rev SÖNDER mina ben -.- kommer säkert bli infekterat det började blöda o allt
Irman + Solning= gift par
Jag och irman la på filten och snackade om Deryas utegångsförbud för läääängesen. Jag skrattade SÅ mkt att jag bokstavligt grät av flabb... AHAHAH irman ♥
NI VILL INTE VETA VAD VI GÖR HÄR HAHAHAHAHAAH "dem ska kishe trösta mig" för en sak som "hänt" HAHHAHAHA oherre !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gör en sån snygging som du ikv ;)?

2011-06-03 @ 19:12:47
Postat av: arnela

haha oj svarade lite segt men jag gjorde en spontan trip till malmö i ikv blir d tempel :)

2011-06-04 @ 13:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0