Liten uppdatering ;)

Jag har gjort en massa idagg och igår. Solat åkt rullor(ja jag är fortfarande ett barn) och grillat.

Iggår blev det en spontan ggrillning efter att jag hade åkt rullor med Mirela. Och grillningen var den UNIKASTE jag någonsin varit på. Vi var 6 tjejer på Råå istället för att dra till wallmans? KEDD -.-

När vi kom dit var det normalt typ molnigt/dimmigt och runt 10 var det såhär mörkt HAHA vi kunde inte ens se ngt.

Men vi ba VI SKA HA VÅRA HAMBURGARE :@
Det blixtrade i danmark som fan och såg ut att även regna långgt bort.
Vi satte igång pipan (som smakade skit) och grillade käkade sen började det blåsa som in i helvete.
Vi packade våra grejer och började gåmot bilen.

Jagg ba kände en droppe på min axel, större än en fucking fotboll typ -.- kändes som en box på axeln HAHAH nej krydd, men sen började regnet.. och INTE lite heller HAHA det ÖÖÖÖSTE NER

Idag vaknade man och städade hela hemmet. Sen Blev det rullor med handikappet

Det var perfekt väderför rullor ingen sol så man blev svettig ingen blåst o ingen regn :D

reeeeeeedigt myyysigt. Ångrar dock inte att jag inte stack till wallmans, :D Älskar unika kvällar mer. Jag menar vem glömmer en ösregnig/åskig natt då man grillar 23 på kvällen? INGEN HAHA och som tillägg var det folk som badade i havet och Beverly sa att hon seriöst funderade på att dra dit och frågade dem om dem vill DÖ? och sen trycka upp sin hamburgare i deras ansikte... ganska random dock :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0