Malmö med min flickvän ♥

Ibland önskar man att man va normal och inte drog till sej blickar för att man är ... lite... annorlunda HAHA
Mina fötter värker och jag e trött som satan på svinets röst hatar henne så fucking mkt för hon e så fucking kaxig (du vet att jag älskar dej bejb du e finast) men hon ska alltid kaxa ! :)

Önskar jag bodde i Malmö, där är folket öppet och försöker lära känna varann helt öppet utan att skämmas medan man i hbg ska snea och kolla ner på folk och HÅLLA FLABB.

Iaf vi shoppa lite sen åt sen shoppa sen åt sen shoppa sen åt.. bokstavligt HAHA.
Sen nr vi såg en snygg kille jag ba: THREE O CLOCK!
Ser man Derya värsta tänka och sen(efter 10 år) kolla åt andra hållet
jag ba: WTF? sen jag ba oj det va NINE O CLOCK  fail..
Sen kunde dem vi snacka om också fatta så vi bestämde oss för att lära varandra räkna på varandras språk, såhär gick det:



Mitt uttal är inte o leka med -.- HAHAHAH Men derya uttalar ändå hyffsat eller vad säger ni?
pallar inte hennes "SCHH!!" när jag inte ens hade sagt ett piss.. -.-

När vi va trötta på shopping gick vi en runda, och när vi skulle fula oss höll vi varann i hand.. det va så jävla roligt. En sån utländsk typ skulle ragga så öppna han fönstret så tog vi varann i hand han ba typ svalde vad han skulle säga HAHAHAH typ stängde fönstret igen alltså vi dog -.-


Gangstapose för FAN..sötnöt

Alltså flera gånger när vi gick var jag tvungen att stanna för att vika mig av skratt åt derya.. jättemaxad -.-
Sen hade vi inget o göra på väg hem så vi fottades lite och flabba till döden..

HAHAHAHA DEYRA

Sen har MIN PAPPA lärt mig hur man gör detta med ögat och det tyckte vi såklart var SKITKUL på bild

Ja min pappa e lite speciell vi har samma humor jag och han :P söta ögon... söta...

Dt fanns en riktigt brutal på mej men OMG nej ni kan INTE se den ni hade fucking kollapsat skojar inte!

Och sn när hon skulle ta en annan buss hem.. så ringde jag henne när hon "vinkade av mig" så vi kollade genom bussfönstret och snackade i tele. HAHAH vi klarar inte av 2 sek utan varann STENMOBBADE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0