Malmö !

Katarina och jag gjorde det spontanaste någinsin igår ! alltså stack till malmö från ingestans. Kul va de ! Dock körde vi fel på väg hem (Y) duktigt arnela duktigt...


Claude Kelly ♥

Ibland tänker man hur fan man kan bli så lurad av folk. Men när jag lyssnar på ushers, claudes och bruno mars låtar förstår jag hur man blir lurad - folk är så OTROLIGT duktiga på att ljuga. Alltså när jag lyssnar på deras låtar, dem sjunger som att dem är sårade på riktigt man tycker nästan synd får gåshud.

Kollade Blue Valentine förrigår där killen från "the notebook" är huvudpersonen. Han ser RIKTIGT kär ut i båda filmerna och får mig till att gråta -.- Vi människor e riktigt duktiga på att ljuga men även lättlurade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0