Sista middagen med tjejerna innan jag åker :D

Önskar ord kunde förklara hur mkt ni betyder tjejer !
Jag och derya va 14 min sena.. och under dem 14 minuterna fick vi 3942342853 sms av martina som säger att hon är döhungrig och att vi e CPSENA osv HAHA värsta mordbreven.. Men så e det med polacker och mat.. HAHAHAHAHAH

Sen ringer elin okej??? hon fucking ringer, och vi "ger dem tillstånd" att beställa tills vi kmr dit hahah orkar inte mer.

SNACKA OM FUCKING BLIXT.. och alltid elin ska gömma sig bakom sin FULA handflata
Derya har aldrig varit så nöjd.. och så ser martina ut efter mat i magen ;)
Min kexiga green eyed cat eyes.. fucking kex.. krydd.. och sen det andra kexet ser ni tyvärr inte.. IGEN

Jag blev den mobbade själv.. på andra sidan, trots att middagen var ÄGNAD åt mig :(

OMG snacka om att detta var en riktigt sjuk bild, jag e typ i kanten helt utanför och martina leker... typ...G?
Såhär ggår det när jag och deki ska fottas och martina är i närheten av kameran.. hela hennes feta huve täcker -.- SÅJA

OMG så fula.. ja jag sa det i plural, derya blev lika ful som mig :)
(Som de brukar säga vänner säger "Nej du blev bra gumman" men BÄSTA vänner säger "FYFAN VAD FUL DU BLEV DERYA.. jag med för den delen")

Kommentarer
Postat av: maud

Okeeeeeeeej ARnela, ni var faktiskt 35 minuter sena !!!!!! plus att det var de andra som sa att jag skulle ringa, slynjävel ! :)

2011-07-08 @ 21:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0