The feeling

Har inte varit i Bosnien på ja... 2 år :) Har hunnit sakna det. Åker kl 3 inatt (om 3 timmar) och jag kmr inte kunna sova. Vem fan sover då man åker? Plus la mig 3 igår också, "risk att jag somnar nu". Såhär känns det att man inte kommer sova inatt:
HAHAHA legendarisk..

Mina kusiner skriver till mej att dem längtar att jagg ska dit, det är SOMMARNYÅR imorron :D (ja vi bosnier har massa sånt påhittat skit för att ha anledning till att fira o festa) Så det är vad som väntar imorron kväll/natt :)

Kanske man ser ngn som får en att reagera såhär:


Jag skojar inte jag och sabina va så på gröningen till massa kex.. såklart flippar vi, och svar på frågan du har i din hjärna: Ja vi är tjejer.. och ja vi beter oss så ibland. Man måste ha kul ju :D

Dock ser han till höger ut som att han sett en tjej som e stor som en lastbil?

Kommentarer
Postat av: t h i e n #LEGGO

gud va fin blogg ^^ & du är fin du med!

har så kul i bosnien :)

2011-07-10 @ 21:27:37
URL: http://thientingelingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0