A girl's gotta do what a girl's gotta do ;)

Gymmet efter skolan med Mateo. Måste ba säga att jag är för snäll människa, värvade kompisar på gymmet HAHAH träffade Hossam & Sammy på gymmet och eftersom vädret var åt helvete lät jag dem inte gå hem utan cruiza med mig istället :) Dem bedömde mig som Utmärkt förare då Hossam Agerade Körlärare -.-

Sen har min man också gjort lite modelljobb. Är han inte bara för söt?

Eller ja "söt" är nog lite att ta i... vi alla vet vilket ord man använder för honom.

Kanske lite tidigt att säga det nu, BUT I FREAKING LOVE U MAN

Och sen någon dag när jag fottade honom vid bilen, LOVE


Är det inte ba för sött :D HAHA båda gillar samma hund också ;)Vi tänkte matcha så vi köpte vars en........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0