Hata min cp hjärna

Färgat mig :) mörkbrun. Dock inte så stor skillnad från min riktiga hårfärg, men jag är RIKTIG mes, jag ville köpa en röd hårfärg men vågade inte :P Nu har jag köpt den och har inget val, men ska nog färga det efter min födelsedag?

Och sen kanske ni undrar hur jag fått det till att glänsa så.
Jo mamma köpte silikondroppar för 150 kr.. FATTAR NI HUR BRA DET ÄR?
UTAN FLIPP mitt hår blev så FUCKING mjukt som typ sån mjuk päls hahahha
Jag rekomenderar den mer än allt, plus luktar melon :D


Nu ska jag kolla film, sen skriva rapport sen softa -.-
Men jag hatar mig själv för att jag inte köpte biljett till konserten igår, HUR DUM FÅR MAN BLI?
Jag & Deki stack dit men ingenting, det var FULLPROPPAT man fick inte komma in, inte ens dem som hade biljetter. Och det e ju ba sjjukt. Nästa konsert går jag till 100 % skiter i !

Hade istället jättekul men min älskling jag förlovat mig med :D hahahahah det handlar inte om var man är utan vem man är med ;D ÄLSKAR DIIIIIIIIIIG MER ÄN ALLT !

Kommentarer
Postat av: Anna

vart kan man köpa de silikondropparna? :)

2011-03-06 @ 16:45:22
Postat av: arnela

Du kan nog köpa dem hos dem flesta frisörerna :) Men min mamma köpte dem i en frisörsalong på söder där klippning kostar 150 kr :P Om det hjälper vet inte vad salongen heter dock

2011-03-06 @ 20:21:09
Postat av: Felicia

allt bra? :)

2011-03-06 @ 21:00:19
URL: http://musicinmyheaart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0