Ingen har nog bättre vänner än mig :)... på riktigt, det e omöjligt

Idag pallade inte martina fixa mina naglar egentligen för hon e sjuk & trött, men gjorde det ändå för min skull :D
och kolla vad som hände.... TVÅ gånger HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA inte mysigt :S

(mina naglar fastnade på hennes hud med superlim:) och hon grät av smärta)

Sen hade katarina beställt kläder, som hon fick ångest på så hon satt och klagade
Katarina: OOOOOOOHHHHHHHHH dem ser inte ut så på bilderna HEJ safari-kläder

Katarina: ppppssss kolla denna jackan....
Martina: DEN jackan liknar som en bonde flickas som plockar potatis i första världskriget....

Alltså dem va för mkt jag lovar jag orkade inte med dem ahahhah och båda va på flipphumör


MEN smärtan var värd det.. BARA KOLLA, gråter så snyggaaaa

finns ingen finare detalj på händerna än naglar :D
TACK MARTINA ÄLSKLING <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Så snyggt armband! Vart har du köpt det nånstans? :)

2011-03-13 @ 20:25:30
Postat av: arnela

ginatricot för 129 kr :) <3

2011-03-13 @ 21:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0