love isn't findig a perfect person. it's seeing an imperfect person perfectly

klippte mig nu hahaha Äntligen fast alla har maxat idag med att sÄga att jag iinte ska klippa mig. som tur e lyssnade jag inte fÖr jag har vÄrldens snyggaste hÅr just nu. love it. och som svar pÅ kommentaren hur jag fick hÅret sÅ frÅn mÖrkt Är att det knappt syns hahaha bara i solljus och blixt. ville ha d mer rÖtt men frÅgade frissan idag hon sa d inte gÅr hon sa jag mÅste blondera mig fÖrst isf och i helvete heller att jag gÖr d nu nÄr mitt hÅr blivit sÅ lÅngt och jjag kÄmpat i tvÅ År hahaha sitter pÅ bussen och skriver pÅ vÄrldens bÄsta mobil. dÄrav de svenska konstiga bokstÄverna.
pussheeeeeeeeeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0