min pappa är bästa mannen på denna jord!

Kan man komma hem till något finare?
Alltså min pappa herregud :) Detta är då till min mamma på kvinnodagen och för att dem har 20 år tsm, han gör detta VARJE ÅR.. Jag önskar verkligen jag hittar mig en sån bra man som min pappa är. Ni skulle sett min mammas min :P Hon va denna :D :D :D :D :D typ i 15 min hahaha

presenterna var ännu finare, silkes-kimono svart och silkespyjamas orange ... lyckans ost min mamma :D


Sen köper man kläder till fredag !
Vad det är får ni inte veta :D mer än att det är en stenfin tunika som jag dog för bara jag såg den...


Kommer ni ihåg äpplet jag fick av derya på alla hjärtans dag? It's still alive :D
Dock lite rutten... men fin :D


Alla läsare som känner mig. Vet ni vad ni ska göra på fredag?
Jo jag vet.. TIVOLI :D:D:D:D jag ska fira min 19 års dag med en tjejmiddag och senare ut på tivoli med alla som vill fira det !
SEE YOU THERE !!!!!!!!


Och såhär reagerade min kära vän Hamid:

(och jo hamid jag kunde prata när jag var ett -.-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0